28. marts 2011

Nr. 27

I efteråret 2009 var jeg til Aktivitetskonference i en by i Jylland. Første og eneste gang, jeg har været der. Jeg tror det var til festen den anden aften, at Stine og jeg blesluttede at vi skulle være godt fulde :D Stine drak ikke øl, så hun havde smuglet vodka med i en vandflaske.. Den aften fik vi både flettet julehjerter og mødt en rigtig nørdet fyr, som havde en sej trøje, hvor der stod Tobylicious - det er god stil! da vi sad nede ved baren, flirtede jeg med en fyr, som hed Morten, fra Nordsjælland - men så væltede Stine en hel fadøl ud over mig, så jeg måtte bruge det næste kvarter under en blæser på toiletterne.
På et tidspunkt skulle jeg brække mig, fordi jeg havde drukket ret meget, så jeg lagde mig lidt ud på toilettet, og jeg faldt IKKE i søvn, selvom Stine er helt overbevist om at jeg gjorde, fordi hun ikke kunne finde mig. Da jeg så kom tilbage flirtede jeg lidt mere med Morten og kyssede lidt med ham, og så sneg vi os ud i et omklædningsrum og havde sex - HAHA jeg har haft sex i et omklædningsrum på et gymnasium i Jylland. Det var meget sjovt indtil folk begyndte at banke på og jeg kunne høre, at det var nogen af dem jeg kendte.. Vi ventede til de var gået, og så luskede vi tilbage - jeg stinkende af øl og med et par flænsede leggings, som var gået i stykker da han tog tøjet af mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar