2. april 2011

Nr. 32

Kim Johansen er guf! Grunden til at jeg kom til at lære ham at kende er at vi på et tidspunkt syntes det ville være sjovt at se hvor mange af os piger, der kunne komme ind på beautifulpeople.com. Det foregår sådan at man opretter en profil og indsender et billede af sig selv, og så kan de brugere, der allerede er oprettet stemme om man er attraktiv nok til at være medlem af Beautiful People. Jeg brugte et billede, hvor jeg var rigtig dullet op til en eller anden fest, og jeg kom da også ind, men faktisk kun med nød og næppe! Nu da jeg var kommet ind, tænkte jeg at jeg lige så godt kunne kigge lidt rundt på siden, og så var det at ham Kim Johansen skrev til mig. Vi skrev lidt frem og tilbage og blev enige om, at det kunne være sjovt at mødes på et tidspunkt. Så tror jeg der gik et par måneder, men så mødtes vi også rent faktisk. Han kom hjem til mig en dag, efter jeg havde været på arbejde. Vi så en film og hyggede os og kyssede lidt og MUMS! Han var virkelig veltrænet. Vi snakkede ikke sammen efter den aften, hvor vi var hos mig. Jeg tror egentlig hverken han eller jeg var særlig interesserede i hinanden - men ja, det skader jo aldrig!

2 kommentarer:

  1. Haha faktisk en rigtig fed blog, ikke særlig tit man ser denne slags sandheder på blogge! You just got yourself another follower :)

    Kig forbi og forhåbentlig blive follower :)
    http://wannadecodeme.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. hehe, tak ska du ha :D jeg kigger forbi .
    - Anna

    SvarSlet