5. april 2011

Nr. 35

Jeg kan ikke rigtig huske, hvordan vi kom til at kende Jonas, eller hvordan vi endte med at sidde og drikke hos ham, men jeg kan huske at det var i sommerferien 2010. Jeg mener at planen var at jeg skulle drikke sammen med Mia og Søren, som vi så tit gjorde den sommer. vi endte så med at være hos Jonas og en, der hedder Tanja. De havde de mest nuttede kattekillinger, som slet ikke var til at stå for! vi spillede yoyo og legede med de små søde killinger og drak en hel masse. Mia tog rimelig tidligt hjem, fordi hun skulle noget tidligt næste dag, og jeg lagde mig ind og sov i Jonas seng fordi jeg havde fået lidt for meget at drikke.. - det er vist ikke første gang, hva?. Senere kom Jonas så ind til mig og begyndte at ville nusse og kysse, og jeg var halvt vågen halvt sovende og tænkte 'ja ja'. jeg havde hverken specielt meget lyst eller specielt meget i mod det, så vi gjorde det. og dagen efter lavede han havregrød til mig :D dagen efter havde jeg også vilde tømmermænd, som jeg plejede ved at tage i tivoli med min mor og drikke både hende og mig fuld.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar