8. april 2011

Nr. 38

Her kommer nr. 3 fra festivalen. Det er også her de bedre scoringer fra festivalen begynder!
En aften gik jeg alene rundt og ledte efter drenge-lejre. Man får rigtig meget opmærksomhed hvis man som pige går ind i en lejr, hvor der udelukkende er drenge!! Jeg fandt en lejr, med nogle søde drenge og besluttede at det skulle være mit "target". Det første der skete, da jeg gik derhen var at jeg fik en fodbold lige i smasken! De søde drenge trøstede mig så ved at give mig en øl og straks skaffe en stol til mig - det er god stil.
En af drengene, Chris, lagde så mærke til at jeg havde et støttebind på min ene ankel, og jeg fortalte at det var fordi jeg havde faldet i et hul, da vi skulle løbe ind og finde en plads den første dag, og så havde jeg vrikket om så min ankel var rimelig hævet resten af festivalen. Han var sød at forbinde min fod rigtigt og så drak de mig ellers godt fulde, så jeg både glemte min ankel og at jeg havde fået en fodbold i hovedet. På et tidspunkt gik jeg rimelig meget død og fik lov til at lægge mig til at sove i Chris telt. Vi kyssede lidt, men ellers skete der ikke rigtig mere. Da jeg vågnede om morgenen spiste vi nogle kanelgifler og så gik jeg tilbage til min lejr hvor alle stadig snorksov

Ingen kommentarer:

Send en kommentar