9. april 2011

Nr. 39

En dag på festivalen sad vi i lejren, da jeg blev ringet op af Allan fra Bjarkes band. Han ville bare lige høre om ikke jeg skulle med ud at bade. Det skal siges at jeg lidt havde haft et crush på ham i noget tid. Vi gik så ned og badede og lå og dovnede i solen bagefter. Vi gik tilbage til hans lejr og drak et par øl, og jeg lagde godt mærke til at han kiggede på mig på en anden måde, end han plejede. Så så han pludselig på mig og sagde, at der var noget han havde haft lyst til at gøre i rigtig lang tid. Og så kyssede han mig. Dagen efter havde vi sex i hans lejlighed i Roskilde. Vi blev enige om ikke at fortælle Bjarke at vi havde været sammen. Ikke fordi vi stadig havde noget sammen, men jeg var ret sikker på at han ville blive ret ked af det over det. Og det havde jeg ret i. Noget tid efter fortalte Allan nemlig Bjarke at vi havde været sammen, og så fik jeg en besked fra Bjarke, hvor han spurgte hvorfor jeg ikke havde fortalt ham det. Egentlig rager det jo ikke ham, hvem jeg er sammen med, når vi ikke er kærester - men jeg fik alligevel dårlig samvittighed. Tyspisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar