10. april 2011

Nr. 40

Den sidste jeg scorede på den festival er uden tvivl den lækreste. Jeg mødte ham en aften hvor mig og Mia og Tine rendte rundt på festivalen. Jeg kan huske at han havde en rød t-shirt på og var mindst lige så fuld som jeg var. Da Tine og Mia ville videre, ville jeg hellere blive og snakke med Patrick. De gik videre og jeg gik på et tidspunkt med Patrick tilbage til hans lejr, som lå i nærheden af søen. Da jeg vågnede næste morgen i hans telt havde jeg onde tømmermænd og skulle tisse helt sindssygt. Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der synes, det er svært at holde balancen på vej ud af et telt, når man har tømmermænd - men svært var det i hvert fald for mig. Da jeg kom ud af hans telt, sad der to piger og snakkede. Jeg kiggede lidt rundt og kunne kun se telte til alle sider, så jeg var nødt til at spørge pigerne, hvordan jeg kunne komme ud til en sti. Det vidner lidt om hvor fuld jeg var, da jeg kom hen til den lejr aftenen før. Patrick havde sagt til mig at jeg skulle komme tilbage, når jeg havde tisset - men mine tømmermænd overtalte mig til at prøve at finde tilbage til min lejr - Selvom Patrick var ret lækker :P

Jeg glæder mig fandme til Festivalen i år!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar