11. april 2011

Nr. 41

Nu er jeg nået til starten af 3. g - nærmere betegnet introfesten i 3.g. I 3. g skal man score 1.g'ere - hvorfor? fordi det er sjovt :D jeg rendte rundt med to fra elevrådet og var rigtig fuld. Jeg og en der hedder Kia fandt på at vi ville finde en fyr at snave med. Vi ville finde en fyr vi begge to kunne snave med. Så kom jeg i tanker om en fyr fra 1.g, Lasse, som så ret sød ud, og vi gik straks i gang med at lede efter ham. Da vi fandt ham, sagde vi at vi lige skulle snakke med ham om noget vigtigt udenfor. Han gik med udenfor, og jeg forklarede ham, hvad det gik ud på: "Vi skal snave med dig. Først skal Kia snave med dig, og så skal jeg snave med dig." Og den var han frisk på. Først snavede Kia med ham, og så snavede jeg med ham :D Bagefter gik jeg ind og dansede med ham og kyssede lidt mere med ham ude på dansegulvet. Det resulterede i at hans veninde blev helt vildt jaloux, og trak ham til side og begyndte at skælde ham helt vildt meget ud. Jeg tænkte, at det pjat skulle jeg overhovedet ikke blandes ind i, og skyndte mig at smutte. Da jeg skulle til at gå, da festen var slut, kom han hen og spurgte om mit nummer, og jeg sagde, at han kunne få det for et kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar