12. april 2011

Nr. 42

Jeg brugte Janus til at gøre Nick (nr. 31) sur. Det virkede som det skulle. Vi sad nede i lunden på en tidspunkt i starten af 3.g, mens det stadig var varmt nok til at sidde udenfor. Jeg sad og var rigtig klam med en pizza eller en durumrulle eller sådan noget, jeg er generelt ret ucharmerende, når jeg spiser :D Der kom så nogle fyre nede fra kollegiet og holdt os med selskab, blandt andet både Nick og Janus. På det tidspunkt talte jeg ikke med Nick, men jeg lod også som om, jeg ikke længere var sur på ham, selvom jeg egentlig var det.
Da drengene gik tilbage til kollegiet, gik vi andre i fakta for at købe mere øl. Man løber altid tør for øl, når man er i lunden. Mens vi var i fakta ringede de nede fra kollegiet og spurgte om vi ikke kom derned. De andre gad ikke rigtig og ville hellere snart hjem og så videre, men Janus blev ved med at prøve at overtale mig til at komme derned, så jeg gik med til det til sidst. Desuden havde Nick spurgt om ikke vi lige kunne snakke sammen, så det tænkte jeg, at jeg også lige kunne få overstået i samme omgang. Jeg gik så derned og vi sad udenfor og drak nogle flere øl, og jeg var efterhånden ved at være godt fuld, da Janus begyndte at lægge ret kraftigt an på mig. Jeg frydede mig over at kysse med ham lige foran Nick, for jeg kunne se, at han blev irriteret over det. Lidt senere gik jeg med ham op på hans værelse og havde sex og da vi var færdige lå der en sms på min telefon fra Nick, hvor der stod. "Kan du ikke lige komme ned, når du er færdig, så vi kan snakke?!". Men det var ikke det jeg var i mest humør til på det tidspunkt, så jeg tog bare hjem. Jeg skulle også i skole dagen efter, så jeg ville gerne lige nå at sove en times tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar