3. juli 2011

Nr. 54

Efter to ugers intensiv druk er jeg nu klar til at give jer flere historier og flere kys :) Nr. 54 hedder Daniel. Jeg mødte ham første gang, for nogle år siden, da jeg var til sankt hans hos ham med en kollega. Senere har han så fundet mig på facebook og begyndte at skrive til mig. Han virkede fra starten ret interesseret og efter noget tid inviterede han i mig i biografen. Det gik da også fint, og vi aftalte at vi skulle ses igen. Daniel er en meget forsigtig dreng, som overhovedet ikke tager initiativ til noget "frækt". Så det var mig, der kyssede ham først. Han er egentlig super sød og sjov at være sammen med - men ikke rigtig min type. Han har sagt til mig at han har følelser for mig og han gerne ville have noget seriøst med mig, men jeg sagde til ham at jeg ikke ville tage stilling til noget, før han kom tilbage fra interrail (om 3 ugers tid). Men jeg har ikke følelser for ham. Jeg har faktisk aldrig før prøvet at skulle afvise en fyr, fordi han havde følelser for mig. Det bliver ikke sjovt. Men jeg vil ikke udnytte ham, så jeg tager en snak med ham, når han kommer hjem. Også selvom jeg ved at han bliver ked af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar