5. juli 2011

Nr. 56

Så er vi på Roskilde Festival!!! Mine veninder syntes at jeg skulle holde den standard jeg satte sidste år på festivalen, da jeg kyssede med 5 forskellige fyre de første 5 dage. Jeg var ikke særlig opsat på det i år. Både fordi jeg var doven og så fordi, at jeg havde lidt dårlig samvittighed over at være sammen med andre, når Daniel (Nr. 54) har følelser for mig, og jeg endnu ikke havde afvist ham. Men så skete der alligevel noget. Nr. 56 var helt klart den bedste af de tre, jeg nåede at kysse med. Han hedder Stefan og sad i vores lejr en dag jeg kom tilbage efter at have været i bad. Jeg tænkte med det samme, at jeg godt kunne ham og blev derfor glad for, at han blev siddende længe i vores lejr. Han lagde ret meget an på mig, og på et tidspunkt gik vi op for at købe noget mad, og så lagde han armene omkring mig og kyssede mig. Det var et helt perfekt kys, og det er lang tid siden, jeg har fået sådan et. Jeg fik hans nummer, og vi aftalte at mødes igen senere på aftenen. Faktisk brugte jeg en stor del af resten af festivalen sammen med ham, og vi har også aftalt at ses igen efter festivalen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar