9. juli 2011

Nr. 57

Da jeg vågnede i morges lå der tre brugte kondomer i min skraldespand.. det mærkelige er at jeg kun kan huske de to af gangene.. Så er spørgsmålet om virkelig var SÅ fuld, at jeg ikke kan huske den 3. gang, eller om han har knaldet mens jeg sov.. jeg håber på første mulighed. Nu skal jeg heller ikke springe for langt frem i tingene. Jeg kan bare sige glæd jer til nr. 59 og 60 og en awesome studenterfest og bytur!

Her kommer så den vi er nået til. Nr. 57. Det er en ret random historie fra Roskilde.. Jeg ved faktisk heller ikke hvad fyren hedder. En veninde og jeg ledte efter nogle af hendes venners lejr i N-området og fik snakket med en masse random mennesker på vejen. Vi sad blandt andet i en lejr på et tidspunkt med nogle fyre, hvoraf den ene spurgte mig om jeg ville med ned og knalde i vinkælderen :P hæhæhæ. Jeg takkede pænt nej, og så gik vi videre. Vi kom forbi en anden camp, hvor der sad en masse fyre. En af dem greb fat i min arm og spurgte om vi skulle kysse. Jeg takkede pænt ja, og kyssede med ham :P en anden spurgte min veninde om hun ville kysse, men hun har en kæreste, så hun sagde nej.. ikke fordi jeg tror hun havde gjort det, hvis hun havde været single.. men i hvert fald blev de ret sure over, at hun ikke gad kysse. Mærkelig ting at blive sur over..

Historien fortsætter i Nr. 58 :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar