2. august 2011

Nr. 59

Hej trofaste læsere :D Jeg håber jeres tålmodighed har holdt de sidste par uger, da jeg har været ved at drukne i arbejde og kun knap nok har haft tid til at sove de sidste 3 uger! Men nu har jeg lidt ferie og god tid til at fortælle jer mere om mit nogen gange lidt for vilde singleliv. Her er nr. 59!

Ugen efter Roskildefestival stod i studenterfesternes tegn og efter en kort druk pause efter Roskilde, syntes jeg det var på tid at fejre at jeg var blevet student, igen! Tre af mine gode veninder holdt en kæmpe studenterfest og jeg varmede op med nogle venner hos mig selv inden vi tog af sted. Vi startede ret tidligt og drak ret hårdt hvilket resulterede i at jeg allerede var hamrende stiv, da vi ankom. og jeg var også i pissegodt humør! På et tidspunkt sad jeg udenfor med en veninde og der sad også en fyr, som jeg syntes så ret godt ud. Jeg spurgte min veninde om hun vidste hvem det var, men hun kendte ham ikke. Det tog ikke modet fra mig. Nu havde jeg udset mig mit offer, og jeg er som regel ret god til at få de fyre jeg vil have, når jeg først har besluttet mig for det.
og sådan gik det også med ham her :) ikke mere en en time efter sad jeg på skødet af ham og kyssede med ham.. Det sjove er at jeg ikke rigtig kan huske hvordan jeg scorede ham. Faktisk kan jeg ikke rigtig huske ret meget af den aften. Jeg kan bare huske at jeg havde det pissesjovt. Og jeg kan godt være småbelastende, når jeg er SÅ fuld, som jeg var den aften, så set i bakspejlet har jeg egentlig lidt ondt af fyren.. Men på den anden side strittede han ikke det mindste imod.. Han kan nok godt lide fulde blondiner. hæhæhæ. En sjov detalje fra aftenen, som jeg ikke kan huske, men har fået fortalt dagen efter: Mens jeg sad og kyssede med ham kom en af mine gode venner ud og satte sig ved siden af. Så sagde han: "hvad fanden har du gang i, det er min kæreste du sidder og kysser mig". Fyren blev helt forskrækket og troede vist på det i noget tid :P epic joke!
- Aftenen er slet ikke slut og fortsætter i nr. 60. og jeg LOVER at den kommer i morgen :D

2 kommentarer: