7. august 2011

Nr. 61

Godaften kære læsere. Dagen efter studenterfesten havde jeg onde tømmermænd og brugte det meste af dagen på at sove, have ondt af mig selv og forberede mig selv mentalt til den studenterfest jeg skulle til om aftenen.. To af mine veninder og jeg ankom med vilje et par timer for sent fordi vi egentlig ikke rigtig gad, med det resultat at festteltet var så godt som fyldt. Derfor endte vi med at sidde alene ved et bord og kede os i ret lang tid. Som høge vågede vi over resten af selskabet og så tog tre ledige pladser, som vi skyndte os at tyvstjæle før deres ejermænd kom tilbage. Det livede os lidt op og vi blev også drukket ret fulde af et par fyre og et ukendt drukspil. 
Men vi var stadig ret døde fra studenterfesten dagen før, så mine veninder tog ret tidligt hjem og lidt senere besluttede jeg også, at det var på tide at vende næsen hjemad. Da jeg var ved at gå blev jeg stoppet af den fyr, vi havde spillet drukspil med i ret lang tid.. og nu tror i nok, at det så var nummer 61, men det var det faktisk ikke :P han bad bare om mit nummer, hvilket han også fik. Jeg gik hjemad, men besluttede på halvvejen, at der lige var en på Baren, jeg skulle hilse på. Hvem, kan jeg ikke huske, men derind skulle jeg i hvert fald :D Jeg gik målrettet forbi ind og blev med det samme stoppet af en fyr jeg har set der hundrede gange, men aldrig har snakket med. Vi stod og snakkede lidt, og så kom jeg aldrig rigtig længere. Jeg synes at han ser ret godt ud og det har jeg egentlig altid syntes, så selvom det var ret sent blev jeg og snakkede med ham i lang tid. Han bød mig også på en drink, hvilket nærmest aldrig sker for mig! og ja, så fik jeg pludselig en helt vild trang til at kysse med ham, så det gjorde jeg, og bagefter bad han om mit nummer. og så gik jeg hjem i seng aaaaaaaaaaalt for sent. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar