13. august 2011

Nr. 62

én vagt tilbage og så har jeg ferie!! og det er godt nok tiltrængt. Jeg er ved at være træt af aldrig at have tid til bare at ligge derhjemme og have ondt af mig selv, når jeg har tømmermænd - for det har jeg tit for tiden, og faktisk også lige nu! :P Kys nummer 62 må være et par uger siden efterhånden. Min veninde og jeg var hjemme hos Kia fra vores gamle klasse og drikke. Vi lavede strawberry daiquiries, dvs. vores venindes bror Dennis lavede dem til os, og han sparede på ingen måde på alkoholen! De smagte mega godt og vi blev alle sammen mega fulde af dem. Efter et par omgange drukspil var jeg totalt klar til at gå død og lagde mig til at småsove på sofaen. Dennis blev ved med vække mig og til sidst gav jeg op og satte mig og drak videre. Dennis lagde på et tidspunkt armen om mig, som var det den mest naturlige ting i verden. Ikke så lang tid senere gik han i seng fordi han havde lovet at køre os hjem dagen efter, vi skulle nemlig begge to på arbejde ret tidligt den følgende dag. Før han gik i seng havde vi siddet og snakket om at score og han havde sagt på en meget selvsikker måde at han ikke var særlig nem at score og at der faktisk ikke rigtig var nogen, der kunne score ham. Da det at score er noget, jeg har gjort til mit speciale kunne jeg ikke lade være med at tage det som en udfordring. Så lidt efter Dennis var gået i seng, sagde jeg, at jeg også ville gå i seng og lægge mig ned på min venindes værelse. Og det gjorde jeg egentlig også. Men så besluttede jeg at jeg da lige skulle ind og vække Dennis. Også lidt som hævn for at han ikke havde ladet mig falde i søvn på sofaen, hvor jeg lå ganske udmærket. Jeg gik derind og ruskede lidt i ham, så han vågnede. Så sagde jeg til ham, at han bestemt ikke havde fået lov til at gå i seng og at han godt kunne rykke ind, og gøre plads til mig. Det gjorde han. Sikkert halvt fordi han blev overrasket over at få ordre om det ;P Og så var han da heller ikke sværere at score. I løbet af få minutter lå vi allerede og kyssede :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar