8. april 2012

Og aldrig mere nummer 63...

Den opmærksomme læser vil nok have lagt mærke til at hyppigheden af mine kys faldt drastisk efter jeg mødte Kasper (den efterhånden famøse nummer 63). Og ja - det var jo fordi jeg havde følelser for idioten. Jeg var jo ligeglad med at han udnyttede mig på det groveste.. Indtil for nyligt. Jeg var skide stiv og besluttede at det var det perfekte tidspunkt til at opføre sig skide umodent og fulderik-agtigt, og fortælle ham, hvor stor en idiot jeg syntes han var - så det gjorde jeg!! Og jeg har ikke talt med ham siden.. Men jeg savner ham. Også selvom jeg egentlig er lettet over at have taget den beslutning ikke at se ham igen.. Det var sku ikke det værd.. så nu lover jeg overfor mig selv OG jer: ALDRIG MERE NUMMER 63!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar