18. august 2012

kærestepar på kærestepar på kærestepar...

Der er sikkert mange af jer, der har prøvet at være den eneste single i jeres vennegruppe, og hvis i har ved i sikkert også, at det ikke altid er det fedeste. Der er vel ikke nogen, der ikke vil have kærlighed, og for hver gang en af ens venner eller veninder finder kærlighed bliver det sværere at være glade på deres vegne og skjule misundelsen, som man egentlig slet ikke vil indrømme man har. Den følelse kan godt resultere i fiaskohistorier som denne.

Det startede ud som en skide hyggelig aften i tivoli helt uden kærester og med alt for mange alt for dyre fadøl. Vi tog i byen bagefter, men min ene veninde tog tidligt hjem - for at være sammen med sin kæreste, og meget hurtigt sad jeg sammen med min anden veninde og hendes kæreste og en andet kærestepar og det var da også meget hyggeligt - men de var bare MEGET kæreste-agtige. Jeg ville egentlig helst være taget hjem, men hjem fra 60 km væk, og det første tog gik først flere timer senere. Da var jeg så heldig, at det var det øjeblik hvor nummer 46 valgte at kontakte mig (mums). Han spurgte om jeg ikke ville komme hjem til ham. Det ville jeg da godt, men jeg vidste ikke lige, hvordan jeg skulle komme derhen, så han sagde at han ville komme og hente mig. Han var tydeligvis villig til at gøre meget for at få sex, og jeg ville gerne væk. Så jeg hvor jeg var, og sagde til de andre, at han kom og hentede mig, og så gik jeg ud for at vente på ham. Jeg gik ud i god tid, men begyndte alligevel at få en kedelig fornemmelse, da jeg ikke havde hørt noget fra ham i et kvarters tid. Jeg skidefrøs og ville ikke gå ind igen eller skrive til ham. Han var jo på vej. Lidt efter drejede en taxa ind, og jeg så håbefuldt på den, men det var ikke ham. I samme øjeblik bippede en sms fra ham ind.
'Jeg gider altså ikke komme og hente dig, men du er velkommen til at komme forbi - du kan jo bare tage en taxa, ikke?'. shit shit SHIT. Det var i hvert fald helt udelukket at gå ind igen og sige: "ja, han gad altså ikke komme og hente mig alligevel." Foran to forelskede kærestepar. Aldrig i livet! Så kunne de rigtig sidde der og give mig medlidenhedsblikket og tænke 'hvor er det godt jeg ikke er single'. Skid hul i det! så jeg skyndte mig over til taxaen, og gav ham adressen. Jeg var i forvejen totalt flad efter tivolis overpriser, så det var jo skidefedt. Han fik et knald bragt til døren, og hvad fik jeg? okay, jeg fik jo også sex, men ØV! - det er altså ikke altid sjovt at være den evige single.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar