1. august 2013

Nr. 76

Jeg er ikke død endnu! Jeg lever i bedste velgående, og i kan tro, der er sket mange ting siden sidst i har hørt fra mig! Jeg er blandt andet flyttet til København, er droppet ud af mit studie, har holdt fuldstændig fri i snart et halvt år, og ikke mindst er det utænkelige sket. Singlelivet har efter fire meget turbulente år sluppet sit ubarmhjertige tag i mig, og har overladt mig til parforholdets rolige og trygge liv!! Jeg har fået en kæreste. Men med det ikke sagt at alle mine gode historier ender her. Jeg har stadig en del gode historier jeg gerne vil dele med jer - og hvem ved, det kan jo være jeg kommer til at begynde at sladre lidt om mine venindernes pinlige oplevelser. I hvert fald er det her ikke det sidste i kommer til at høre fra mig! 

Her kommer en historie om hvor lette på tråden universitetsstuderende er... det vil sige mig selv :D 
En gang i januar, eller var det december?, havde jeg en torsdag desperat brug for øl i store mængder for at glemme de forestående dræbere af eksaminer og de mange timers istandsættelse af min nye lejlighed. Disse mængder af øl blev indtaget på en lille studiebar et hyggeligt sted på Københavns universitet. Det var min venindes studiebar, så jeg kendte ikke et øje - men det er jo også spændende og hyggeligt :) På et tidspunkt kommer en fyr hen til mig, han hedder Jakob, og spørger om vi ikke lige kan lade som om vi kender hinanden rigtig godt og hygger os rigtig meget. Han prøvede at flygte fra en pige, han havde været sammen med, som åbenbart helt vildt gerne ville være sammen med ham igen - og det gad han ikke. Det sagde han i hvert fald. Men det kan jo selvfølgelig også være han bare manglede en undskyldning for at snakke med en sød pige som mig :P I hvert fald gik der ikke ret lang tid før vi sad og kyssede oppe i baren, og så kan jeg ikke huske ret meget mere af den historie. Måske var den ikke så interessant, eller måske var jeg MEGET fuld. Nok begge dele. Jeg kan huske at jeg sov hos ham og dagen efter mangler en vante og mine trusser... Og så fandt jeg ud af dagen efter, at det er en dårlig idé at drikke sig skidefuld dagen før, man skal møde kl 8 og dissekere en frø - ad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar